dirty meat and shot placement

Started by Treeman, Jul 15, 2024, 10:21 PM

Previous topic - Next topic

Newton

Quote from: Tripodmvr on Sep 03, 2024, 03:41 PMI love Barnes bullets 7mm-08 Deer Slayer Hopeful Ballistics
https://www.youtube.com/watch?v=hUXTfOQDWyE
Forgive me for titling your mysterious YouTube link - a pet hate of mine
Treeman has one of those .. a 7mm-08
Does HE use these bullets ?
Perhaps we could get a - from the field report ?

Newton

Treeman is going to have to do a bit of saving up - although I question the weight of 120gr

7mm 120Gr Barnes TTSX BT (50)

BARNES 7MM 120GR TTSX BT(50)



Tripodmvr

Koos Barnard het die onderstaande op Jaracal forum rapporteer.

Dagsê
Soms leer 'n mens dat koeëls glad nie binne-in 'n bok reageer soos jy verwag hulle moet doen nie. Ek help jagters uitneem op die Karooplaas waartoe ek toegang het en het onlangs 'n interessante ding beleef. 'n Jagter het 'n koedoebul op 265m geskiet met sy .308, gelaai met 150gr Siera Prohunter-koeëls. Sy lading is 43gr S335 maar hy besit nie 'n chronograaf nie en weet nie wat die koeëlspoed is nie. Die bok het baie skuins (amper reguit) na hom toe gestaan en hy het gemik om te tref waar die nek en bors bymekaar aansluit (op die regterkant van die bul). Toe die skoot klap, het die koedoe 'n ent gehardloop en neergeslaan op sy regtersy. By die dier aangekom, moes ons hom regdraai vir foto's en dis toe dat ek die bultjie onder die vel hoog op sy linkerboud sien. Ek het daaraan gevoel, besef dit kan dalk die koeël wees en dit dadelik uitgesny. Tot my verbasing haal ek toe die Prohunter uit net om te vind dit het glad nie omgeklink nie.

Toe ons die koedoe omrol, sien ons dat die koeël sowat twee handbreedtes verder agtertoe (en effens hoog) op die blad getref het as waar die jagter gemik het. Met die pens se uithaal het ons gesien dat die koeël tussen twee ribbes in is, 'n gat deur die regterlong gemaak het, deur die grootmaag is en toe verder agtertoe tot in die boud. Ongelukkig kon ons nie sien of daar enige vleisskade was nie want die man het die koedoe met vel aan saamgeneem huis toe dieselfde aand. Soos julle op die foto kan sien, is die koeël byna ongeskonde behalwe vir die groefmerke op die skag.


Treeman

That bullet was then traveling at about 2000 fps at 260 m, I get about 2600 fps with 43 gr S335 at muzzle.  Is a Sierra PH bullet expected to deform at that velocity, 2000 fps ?
I am who I am - I am not who you want me to be.
Therefore I am me.

Ds J

Quote from: Treeman on Sep 04, 2024, 05:57 PMThat bullet was then traveling at about 2000 fps at 260 m, I get about 2600 fps with 43 gr S335 at muzzle.  Is a Sierra PH bullet expected to deform at that velocity, 2000 fps ?

Yes, they usually deform well at lower velocities. I shoot them from my 308, and they do well.